linneaasliv♥ -

Tillbaka

 
Hej alla sötisar där ute! Är jätte ledsen för dålig uppdatering men som ni läste så var jag sjuk och jag blev inte frisk så fort som ni kanske förstod. Men nu är jag riktigt frisk så nu börjar bloggen på alvar. Jag har alltså varit sjuk hela lovet. Det har verkligen varit jätte tråkigt. Har legat med feber och hostat hela lovet och var hemma från skolan en dag också men idag så gick jag så det känns bra nu. Men nu ska jag ta och göra en läxa sen bara ta det lugnt men jag har igentligen träning men hoppar över den idag. Vi kanske hörs senare ikväll men som sagt lovar inget. Ha det bra. Kram
Anonym

Fin blogg! Kolla gärna in min :)

2013-03-10 @ 09:46:59 | URL: http://www.mydammnblog.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar: